Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lancetarus

Strony: [1]
1
Aktualności / Odejscia z klanu - przyczyny
« dnia: Grudzień 18, 2016, 13:36:19 »
Wyjaśnię tutaj powód ostatnich odejść z klanu w tym i mojego. Gramy już razem w tym klanie naprawdę, długo, byłem w szczurach zdecydowanie ponad rok, a licznik nabijał już coś ponad 400 dni. Pełniłem przez prawie cały ten okres funkcję oficera wykonawczego dlatego, że mi zaufaliście i wybraliście w głosowaniu. To jest pewne zobowiązanie wobec graczy a nie dla klanu. Z tego względu pracowałem dla Was. Stworzyliśmy wspólnie ze skarbeczek98 właśnie to forum, opracowywałem profil klanu, jego regulamin itd. Wspólnie gramy już kawał czasu. To jest kawał roboty, który nie był realizowany dla tego szczurka w herbie ale dla graczy, żeby nam wszystkim grało się lepiej.

Więc dlaczego nie jesteśmy już w klanie? Część aktywnych graczy zauważyła, że od ponad miesiąca nie grałem z Wami twierdz i wojny klanowej. Nie dlatego, że nie chciałem ale nie widziałem w tym sensu i motywacji. Naprawdę chciałem tutaj grać ale nie można było tego długo dusić w sobie. Zaczynając od początku klanu były tu popełniane liczne błędy. Zaczynając od puszczania rezerw z twierdz w indywidualnych godzinach dowódcy bez zwracania uwagi na graczy. Ewidentnie twierdze były robione pod jego korzyść. Komu udało się wtedy grać, to korzystał. Część osób już wtedy odeszła. Wtedy nawet tego nie zauważyłem i nie byłem oficerem. Trochę się zmieniło, bo rezerwy zostały puszczane gdy graczy jest „dużo”. Ok, dowódca wyciągnął jakieś wnioski. Ale ostateczne powody dlaczego nie chciałem już tutaj dłużej grać są dwa – ucieczka dowódcy do innego klanu, żeby dorobić sobie złoto (jak dla mnie definitywnie niemoralne, szczególnie dla dowódcy – trzeba mieć jakieś zasady, szczególnie, że było to wbrew regulaminowi. A właściwie jego powrót – podwójne standardy.). Dlaczego się o to oburzam?  Ponieważ wobec graczy, którzy opuszczali klan i chcieli wrócić było to rygorystycznie przestrzegane. Dopiero groźba mojego odejścia przyczyniła się że mogłem odzyskać naszego kolegę do klanu. Tak, dlatego, że uważam Was za kolegów a nie pionki – graczy. Inna sprawa, że odejściem z klanu pokazał jak bardzo jest mu ta struktura obojętna. Możecie sprawdzić w historii klanu ile osób wtedy odeszło. Z częścią Was nadal utrzymuję kontakty, a także graczami którzy odchodzili zawiedzeni klanem jeszcze zanim ja to zauważyłem. Drugi powód i najbardziej bolesny to defraudacja, czyli przekazanie sobie części klanowego złota przez dowódcę. Uważam że to niemoralne i nieuczciwe ponieważ zasady przydziału złota w regulaminie były ustalone inaczej. Warto tu wspomnieć o zamieszaniu z tym przydziałem – organizowaniem turnieju a gdy dowódca nie był w „czołówce” korzystną dla siebie zmianą zasad. Mnie nie zaszkodził, ponieważ zrzekłem się mojego przydziału na rzecz graczy. Prowincję wygrywa 7 graczy, a nie rozstawiający czy dowódca. Mimo to przyznał sobie wynagrodzenie wartości ¼ tego co zbierał CAŁY klan przez rok (paczki i gra na CW). Ten gold był Wasz. Zrozumiecie również moje rozgoryczenie faktem gdy mam świadomość, że mój przydział nie trafił do Was a nabił sakiewkę dowódcy. Odstępując z wynagrodzenia chciałem w jakiś sposób wynagrodzić aktywność graczy, którzy zawsze stawiali się na CW, mimo że nie zawsze mogłem ich wziąć do gry. Bardzo ich za to doceniam.

Odchodzimy z klanu broniąc Waszego interesu, bo nic z tego nie mamy. Teraz się zastanawiam, czy było warto, gdyż nie każdy potrafi to docenić. Mimo to uważam, że zrobiliśmy jedyną słuszną i w pełni zgodną z sumieniem rzecz. Pozostając tutaj dalej przyczyniałbym się do tego procederu a co gorsza, godził się na to.

Na nic nie chce Was tutaj namawiać, bo nie muszę. Rozmawiałem już uprzednio z częścią graczy, część nie zawsze jest świadoma co się działo w klanie, część przyznała rację innym po prostu szkoda odpuszczać tego szczurka na herbie. Jeżeli ktoś zechce z nami dalej grać to będzie naprawdę bardzo fajnie bo polubiłem wielu naszych graczy, i Ci nowi, których poznać okazji nie miałem również może są aktywni i równie sympatyczni co wyjadacze z którymi gram od ponad roku. Dlaczego nie muszę Was namawiać? Przechodzimy do klanu, który doceni grę na twierdzy, starania graczy, a dowódca ma doświadczenie i nie jest to jego pierwszy eksperyment z kierowaniem ludźmi. Za działania na twierdzy nagradzają bez przeciągania tego miesiącami i uczciwie. Zresztą takich klanów jest mnóstwo. Nie ma jak u nas 50szt na odczepnego dla ludzi z paczkami ponad 5 tys bo dowódcy brakuje 300 golda na nowego premium tdka i skądś trzeba go zgarnąć. Nie piszę tego również, żeby zmieszać z błotem dowódcy klanu. Jako osoba gdzieś tam wydawał się ok, naprawdę go lubiłem do póki nie pokazał jak bardzo dziecinny jest i zachłanny. Straciłem do niego zaufanie już gdy poszedł dorabiać na boku w innych klanach. Może chciał dobrze, nie osądzam. Ale jako osoba pełniąca funkcję dowódcy... bez komentarza jeżeli dopuścił się powyższego. Sumienie nakazuje mi by nie stać bezczynnie i jednak napisać o tym.
Podsumowując, nie namawiam nikogo do odejścia. Nie muszę, macie własny rozum, fakty już znacie. Cyrk należy do dowódcy i jeżeli ktoś chce być dalej jego małpką, która zarabia na właściciela to naprawdę jest ok. Ja dłużej tego nie chciałem robić. Dowódca nie miał odwagi skonfrontować tych faktów, wolał wyeliminować problem :]

Ps. Dla części z Was mogą liczyć się bardzo awanse które dostaniecie by Was zatrzymać. Kolej rzeczy jest taka, że gdy odeszliśmy zwolniły się pewne stanowiska i tylko z tego powodu te awanse są. Ktoś dalej musi kręcić tym całym cyrkiem.. Rozumiem to. Dlatego (ponieważ dowódca nie ogarnia zasad gry i jednego konta na 3gry) wszyscy którzy grali, lub grają w World of Warplanes dostali oficera kadrowego ode mnie ;D Na podbicie prestiżu bo nie jest to w żaden sposób szkodliwe. O ile Wam nie zabierze jak się już ogarnie.. gdy ktoś uprzejmy i otwarty na awanse zrobi donos.

Forum może pozostać na użytek społeczności szczurów jeżeli tego chcecie i potrzebujecie. Wiecie, to jest tylko gra, tylko w tej przestrzeni oceniam co mi nie pasowało w klanie. Wszystkim byłym klanowiczom powodzonka w grze chłopaki  ;)

2
Aktualności / Kod- armored warfare
« dnia: Czerwiec 11, 2016, 16:55:54 »
Otrzymałem prawdopodobnie indywidualny dla mnie kod do Armored Warfare na 300 tys kredytów, Type 59 i 7 dni premium. Nie gram więc nie przyda mi się a jest ważny jeszcze tydzień. Może ktos będzie zainteresowany? Nie gwarantuję że będzie działać, ale spróbować warto.

3
Lancet - Jackus 2-0

4
T37, M4 Sherman, Hellcat 8)

5
Drużyna załozona  - http://worldoftanks.eu/pl/tournaments/1079/team/742623/ 

nasze hasło : szczury

Każdy z X się zapisywać :)

turniej zaczyna się 16 maja, trzeba być gotowym że 17 maja też zagramy (jeśli dobrze nam pójdzie)

6
Wątek rekrutacyjny / Jestem w klanie, co dalej?
« dnia: Maj 07, 2016, 19:39:18 »
Jesteś już w klanie i co dalej? Krótkie streszczenie obowiązków nowego gracza

1. Zainstaluj komunikator Raidcall  (opis jak i gdzie znajdziesz na forum w wątku komunikacji głosowej) a następnie załóż konto o nicku jak w grze (kwestia rozpoznania się). Kiedy Twój RC jest zainstalowny, zarejestrowałeś się wpisujesz w wyszukiwarkę numer klanu do naszego bezpośredniego kanału

2. Obowiązkowo 300 paczek na twierdzy w ciągu pierwszego miesiąca od przyjęcia (najlepiej mieć z głowy od razu, a jest to bardzo łatwy do zrobienia warunek) - paczki są konieczne abyśmy mogli korzystać z klanowych bonusów jak % do exp i kredytów.

3. Gotowość do twierdzy oraz bitwy specjalnej ( wojny klanowe ) rozumiemy, jeśli nie możesz wiec po prostu wtedy napisz na chat klanowym w grze ( Bez zainstalowanego RC nie można zagrać twierdzy oraz CW)

4. Rejestracja na forum - szczurypustyni.darmowefora.pl (czyli tutaj) , nick jak w grze

7
Aktualności / Absolute superiority - turniej na X tier, klanowy
« dnia: Maj 04, 2016, 10:28:54 »
Bierzemy udział w klanowym turnieju na X tier  - http://worldoftanks.eu/pl/news/pc-browser/esport/Absolute-superiority/
Nagrody rewelacyjne do zgarnięci bo za 1 miejsce to 1 mln golda..

Skład drużyny to 14+6

Turniej odbywa się od 16 maja (kilka dni, pierwszy to faza kwalifikacyjna, potem grupowe - z których dopiero zaczyna się nagroda)

Najlepiej żeby zgłaszały się teraz osoby z X tierem, chętne.

8
Komunikator głosowy / Raidcall
« dnia: Maj 02, 2016, 20:34:44 »
Raidcall jest naszym obowiązkowym komunikatorem głosowym


link do RaidCall

http://update.raidcall.com.ru/download/raidcall_v7.3.6.exe

Zainstaluj nastepnie wchodzisz na raidcall i w grupach szukasz nasz klan. Numer ID grupy: 11478264.

Opis jak to zrobic: https://www.youtube.com/watch?v=xgQZI1FYvRA



9
Aktualności / Jak podoba się nowa strona klanu?
« dnia: Maj 02, 2016, 17:32:57 »
Jak wyżej, czy podoba Wam się forum? Zachęcam również nie tylko do oceny ale także komentowania co należy jeszcze zmienić, poprawić lub dodać

10
Aktualności / Rozbudowa i ocena forum
« dnia: Maj 02, 2016, 17:29:39 »
Piszcie swoje opinie na temat wyglądu strony, przydatnych zakładek, tematów lub zgłaszać co jest zbyteczne na forum

11
Wątek rekrutacyjny / Rekrutacja do 7DPSP
« dnia: Maj 01, 2016, 16:40:24 »
Czołgiści!
Mamy przyjemność zaproponować Wam dołączenie do klanu aktywnie udzielającego się w Wojnach Klanów, Twierdzach oraz Bitwach o Twierdzę. Klan powstał w 2015 roku.
Napisz do nas i zostań jednym z nas
                             
Co możemy zaoferować?
- Miła atmosfera – kładziemy nacisk na kulturę w czasie gry
- Twierdza, plutony, Wojny klanów, drużynówki, sparingi oraz turnieje
- Rozbudowane struktury twierdzy aktualnie na poziomie VII
- Złoto za grę w Wojnach klanów oraz wyrobienie norm na Twierdzy
- Bonusy wynikające z Twierdzy (kredyty, doświadczenie, misje)
- Szansę na rozwój klanowej kariery
- Klan przyjazny dla czołgistek, w klanie grają też dziewczyny
- Poznanie nowych, ciekawych ludzi o podobnych pasjach i zainteresowaniach
- Umiesz rozstawiać? Może chcesz się nauczyć? U nas dostaniesz taką szansę
                         
Wymagania:
- Minimalne WN8 1000 i widoczny wzrost efektywności przy ostatnich 1000 bitew.
- Wiek 16+ (dopuszczamy niewielkie wyjątki – ale musisz być naprawdę w porządku)
- Komunikator Raidcall / micro (możesz założyć po dołączeniu do klanu) ID:11478264
- 2 Grywalne czołgi na twierdzę oraz CW - VI i VIII tieru
- Opanowanie i kultura osobista  (Nie tolerujemy chamstwa)
- Aktywność w grze

12
Regulamin klanu / Regulamin klanu
« dnia: Maj 01, 2016, 16:30:56 »
I. PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁONKA KLANU 7DPSP

1. Brać czynny udział w życiu Klanu, a w szczególności:
- Uczestniczyć w zaplanowanych treningach, potyczkach, obronach twierdz, kompaniach i plutonach jak i samemu je organizować.
2. CW (Bitwy na mapie globalnej). Po pojawieniu się komunikatu "Bitwa Specjalna" każdy członek Klanu ma obowiązek dołączyć do grupy rezerwowych, gdzie dowódca wybiera poszczególnych graczy pod kątem przydatności do danej bitwy.
3. Złoto zdobywane na CW dzieli Dowódca na poszczególnych członków Klanu. Szczegóły systemu podziału złota w punkcie V.
4. Dbać o dobre imię Klanu.
- Zabronione jest wyzywanie i obrażanie innych graczy podczas bitew indywidualnych jak i wspólnych.
5. Podczas bitew w potyczkach i obronach twierdzy każdy członek ma obowiązek trzymać się ustalonej wcześniej taktyki.
6. Każdy z Członków ma prawo zgłaszać, rekomendować i opiniować kandydatów do Klanu.
7. Pomagać mniej doświadczonym graczom.
8. Każdy z Członków ma prawo zgłaszać swoje propozycje i sugestie dotyczące działalności Klanu, jego strategii i taktyk bojowych.
9. Każdy Członek Klanu ma obowiązek posiadać konto na RaidCall.
10. Każdy z Członków ma obowiązek przebywania na komunikatorze RaidCall podczas grania potyczek, obrony twierdzy, kompani i treningów.
12. Każdy z Członków ma obowiązek zachowania lojalności względem Klanu (sprawy klanu zostają w klanie).
13. Każda dłuższa nieobecność (powyżej 1 miesiąca) powinna być z góry zapowiadana oraz należy podać powód absencji.

II USUNIĘCIE GRACZA Z KLANU

1. Usunięcie gracza może nastąpić po złamaniu powyższych zasad:
- Obrażania innych graczy jak i Klanowiczów, psucie reputacji klanu.
- Notoryczne ignorowanie poleceń Sztabu
- Nie stawianie się na obronach twierdzy, treningach, kompaniach, BRAK UDZIAŁU W POTYCZKACH I NIE ZDOBYCIE USTALONEJ ILOŚCI SUROWCÓW W CZASIE TRWANIA SESJI.
2. W przypadkach rażącego pogwałcenia regulaminu Klanu, bądź zasad powszechnie uznanych za dobre obyczaje każdy Członek Klanu może zostać ukarany bądź wydalony z Klanu.
3. Wydalenie Klanowicza odbywa się po konsultacji Dowódcy i Zastępców z losowo wybranymi Klanowiczami w celu utwierdzenia swej decyzji.


III NADAWANIE STOPNI :

Stopnie nadawane są przez dowódcę klanu. Każdy nowo przyjęty gracz ma miesiąc czasu na zdobycie 300 paczek na twierdzy i do tego czasu posiada stopień rekruta. Po zdobyciu wymaganej ilości paczek dostaje promocję na szeregowego. Rekrut który nie zdobędzie wymaganej liczby paczek zostaje wydalony z klanu.

REZERWISTA – otrzymują osoby które zadeklarowały dowódcy dłuższą nieobecność i są zwolnione na ten czas z obowiązku aktywności.
REKRUT - otrzymuje go nowy kandydat do klanu
SZEREGOWY - awans możliwy jest po spełnieniu warunków uzyskania 300 paczek na twierdzy
MŁODSZY OFICER - promocja możliwa jest po spełnieniu warunków uzyskania 5000 paczek na twierdzy
Kolejne wyższe stopnie można uzyskać poprzez mocne zaangażowanie się w życie klanu, tj. aktywne uczestnictwo w grze na każdym szczeblu np. CW, turnieje, organizowanie potyczek, bitew drużynowych, rozstawianie podczas bitew, pomoc w rozwiązywaniu problemów w klanie oraz rekrutowanie nowych członków.


IV SYSTEM KAR:

Ostrzeżenie pisemne – za brak aktywności w grze zespołowej., niezapowiedziane dłuższe nieobecności, naruszenia względem klanu i graczy, degradacja w stopniu/stanowisku, wydalenie z klanu.
Sąd koleżeński – wybranie przez dowódcę klanu nieparzystej liczby graczy, opiniujących w sprawie gracza klanu łamiącego przepisy, w przypadku niejasności i zażaleń odnośnie kar.

V PODZIAŁ ZŁOTA:

Sprawiedliwy podział wartości zdobytych z map globalnych musi uwzględniać:
- Zaangażowanie w grę (wyrażenie gotowości do gry w mapie globalnej)
- Zdobyte surowce z twierdzy
- Realny udział w walce o prowincję (gracze dobierani przez dowódcę lub zastępców biorąc pod uwagę WN8 graczy, WR, skuteczność na danym czołgu oraz subiektywną ocenę)
- Zajmowana pozycja (w najmniejszym stopniu)
- Część środków zdobytych w mapach globalnych pozostaje na rzecz klanu – nagrody oraz turnieje wewnętrzne.

Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wirtualna-hodowla-canidea hejtforum regimentpolnocny world-of-cats watahafernflower